20080512

Sanningens ögonblick... eller?

Roar mig med en lista så här på morgonkvisten. Listan är hittad hos Miss E.


1. Hur gammal är du om fem år? Det vill jag helst inte tänka på.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Linda, Maria, Frida, Therese och valpen Doris i solen uppe på Skansen Kronan.
3. Hur lång är du? 165 cm över markytan.
4. Vilken är din favoritplats? Hem ljuva hem.
5. Vem ringde du senast? Linda.
6. Vem ringde dig senast? Linda.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Locus?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Formulera sms är jobbigt.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Ooooooooooooooj. Två månader sen kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? Le big blue.
12. När vaknade du i dag? 5:30 av att Busa nosade mig i ansiktet.
13. Vilken är din favoritjulsång? Ogillar skarpt julsånger. Gläns över sjö och strand eller nåt.
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag tagit en del steg framåt och inte bakåt.
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret och ormar.
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Doris som kanade ner för en slänt med en rullande soppåse efter sig.
17. Hur stor är din säng? 120 cm liten.
18. Är du social? Om jag måste så.
19. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice eller ramlösa.
20. Sover du på någon särskild sida? Nej, där jag får plats. D.v.s. där Busa inte ligger.
21. Kan du spela poker? Nej.
22. Är du en beroendemänniska? Ja. Kaffe, snus, cigg, pepsi max.
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men dagen innan.
24. Klädesplagg du senast köpte? Ett par underbara och lite knasiga Vila-jeans.
25. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm... det finns så många.
33. Vad ska du göra imorgon? Samma som idag.
34. Vad ska du göra idag? Pilla med InDesign eller Illustrator.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd penna. Äger knappt några röda ting.
36. Kan du byta olja på bilen? Om jag försökte skulle jag absolut kunna. Har dock ej körkort så har aldrig provat.
37. Vad borde du göra? Pilla med InDesign eller söka jobb.
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio går fetbort.

/T

Inga kommentarer: