20071019

Fredags-tråk

Ja nu sitter man här en fredag och har förbaskat tråkigt. Det är plugg som gäller för hela slanten resten av kvällen. Imorgon och på söndag ska det jobbas. Snark! Jag har inget liv. Inget roligt liv i alla fall. Nu kanske ni tänker att det är ju bara att hitta på något roligt och sluta gnälla. Men icke sa nicke för jag har varken tid eller råd. Min tid är dyrbar och väldigt tråkig.

Det mest upphetsande som kommer ske under kvällen är när jag får äta lite mat och samtidigt glo lite på dumburken. Blir nog ett avsnitt av Supernatural, CSI eller kanske My name is Earl.

Ja jag gillar att gnälla men man får det om man vill. För vad vore livet utan lite gnäll?

/T

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din kväll och min kväll stämmer så bra överrens att vi borde fira lite på varsit håll. Jag ska med plugga och glo på serier. Angst! Fredag och allt.

Trixtess sa...

nett: Jaaaa! Ångest wiiiee! Vad ska du fira med? Och nyfiken som i en strut jag är vad pluggar fröken?

Tror jag ska fira med att äta lite rabarberpaj med vaniljvisp efter maten. Mumma!

Anonym sa...

Två stackars själar, vilsna på varsitt håll i staden Göteborg. Det är tungt. Tungt, I say. *knyta näven och bita läpp*

Ska det firas så ska det firas med bravur. Rabarberpaj låter ju som ett helt fantastiskt påhitt! Fast just rabarber är inget jag håller mig med hemmavid bara sådär... Jag tror jag kör på kladdkaka.. :D

Nyfikenhet är en dygd. Jag pluggar statsvetenskap. :)