20071017

Motivation sökes!



Någon som har lite motivation att sälja? Jag har förlorat, tappat bort min och är i desperat behov av lite ny. Det gäller alltså pluggmotivation. Jag får helt enkelt inte tummen ur ändan. Den verkar ha fastnat. Kämpar med en komplettering av en uppgift som vi hade inlämning på för ett halvår sedan. Skojar du eller?! Jag suger verkligen.

För er som mot all förmodan läser denna blogg och inte vet vad jag pluggar till så kan jag svara på det. Till lärare i IKT och engelska. Är inne på min tredje termin av nio. Fniss! Och jag ligger efter med en massa poäng. Och innan jag får in de poängen så får jag inga pengar av CSN. Så nu brinner det verkligen i knutarna. Men just det ja. Jag har ju ingen motivation att plugga och ingen koncentration heller.

Så hjälp mig lite, sälj mig lite motivation. Gärna billigt. Billigt är bra.

/T

Inga kommentarer: