20081127

Fynd De Lux

Jag gjorde ett makalöst fynd igår på IKEA. Har spanat på en soffa i snart ett år och igår kväll efter den sedvanliga rundan på möbelvaruhuset så gick Sjuksyster L och jag till deras fyndavdelning. Och vad stod där?! Om inte min drömsoffa - nedsatt till 2995 kronor för att den varit ett utställningsexemplar. Wiiee. Lyckan var gjord! Fick hjälp av två snälla IKEA-killar att dela den i två delar. Upptäckte då att ett av kuddfodralen var lite trasigt så jag prutade lite. De sänkte den då till 2295 kronor. Med hemkörning så blev soffan totalt 3000 kronor billigare. Det kallar jag ett fynd!


Min nya fina fina soffa!

/T

3 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Grymt! Fasiken vilken tur du haft där :-)

Anonym sa...

Gratulerar :) Ibland blir det bara SÅ BRA! Kramar

Trixtess sa...

Miss E & Helena: Skön är den också =P